Beste mensen van de Lampe Group,
We willen jullie graag onze oprechte dank en waardering uitspreken voor de geweldige hulp die jullie ons hebben geboden tijdens een recente noodsituatie. Of je zou het ook enorme ellende kunnen noemen. 😉
Twee weken geleden werd onze productie verstoord door een fout in een temperatuursensor, waardoor het brandblussysteem onterecht werd geactiveerd. Dit leidde tot het blussen van de hele baghouses, waarin alle filters zaten die jullie hebben gemaakt. Hierdoor overstroomden de filters en liep de gehele productietoren onder water, van de zesde verdieping tot beneden in de kelder.
Het hele weekend hebben wij hard gewerkt om de toren schoon te maken, zodat we op maandag nieuwe filters konden installeren en de productie konden hervatten. Jullie bereikbaarheid en bereidheid om ons te helpen, zelfs op vrijdagavond om 23:00 uur, was van onschatbare waarde. De service die jullie hebben geboden, is iets wat je pas echt begrijpt als je in een dergelijke noodsituatie verkeert. Bij een dienstverlener zeggen ze allemaal aan het begin dat je maximale service krijgt, maar ik kan zeggen dat jullie echt woord hebben gehouden — dat klopt 100%.
Wij weten hoe irritant het is als je door spoedklussen de hele productieplanning overhoop moet gooien — het liefst gisteren al af, uiteraard. We zijn heel dankbaar dat jullie hebben ingezien dat het hier echt om een noodsituatie ging, waardoor de hele poederproductie stil lag.
Dat jullie de productieplanning hebben moeten omgooien en direct voor ons klaarstonden, is werkelijk ongelooflijk en wordt door ons zeer gewaardeerd. Dankzij jullie inspanningen konden de nieuwe filters op maandagavond bij ons worden afgeleverd en geïnstalleerd, waardoor we de productie weer konden opstarten. Dank ook aan de monteurs die last-minute hier op de stoep stonden. En ze waren, ondanks de haast, ook nog eens niet minder gezellig. 😉
Nogmaals, onze oprechte dank voor jullie uitstekende service en ondersteuning.

Misschien vind je dit ook wel interessant
